Satakunnan merimetsoyhdyskuntia 2/3, Pori, 2.7.2007
Toinen yhdyskunta, joka laskettiin oli Porin kunnan alueella.
Tämä kolonia on vahvistunut voimakkaimmin viimeisen vuoden
aikana,
lähes tuplaantunut. Ennen tätä vuotta lähes kaikki
pesät olivat puissa, mutta nyt yli puolet on maassa. Pesintä
on saanut tapahtua
rauhassa.

Hmmm - mahtaakohan tonne uskaltaa mennä?

Mahtaako telkkä enää pesiä tässä pöntössä?

Yhdyskunnan pienempiä poikasia eli pesintä on selvästi etuajassa tänä vuonna.

Ja kohtalaisen hyvin on poikasiakin selvinnyt!

Ja maihin ...
Kommentoi
2.7.2007 Pori, Finland
Copyright, 2007
Antti J. Lind